Trött idag

Jag blir så trött, detta vädret gör ju inte saken bättre. Kan det inte bara bli massa snö och sol så det blir en aning ljusare, det känns som om det är kväll dygnet runt som det är nu.

Jag har nyss klätt på mig, fick en liten sovmorgon idag då christian tog sigge nu på morgonen. Plutten var trött så han somnade nyss om, jag hör hur han smackar på nappen inifrån sovrummet. Natten var lugn, inget skrik eller feber.

Idag ska jag åka och kolla in en lägenhet, priset var bra men det är i renoveringsbehov fast det gör inget då badrummet nyligen var stambytt så det är bara kök - hall - sovrum som måste tapetseras och bytas golv. Det finns ju en charm med att renovera för man får ju exakt som man vill, kul med ett toppmodernt kök. Om det är få spekulanter så kommer ju priset att hållas lågt men förmodligen är det fler som tänker som oss, jag får väl se senare idag. C jobbar så jag och Sigge åker ensam.

Nu ska jag försöka få i mig nån frukost. Dieten har jag typ lagt ner eftersom jag blev så sjuligt less på ägg så jag funderar på om jag ska vänta tills efter jul då man ätit alla godsaker, bara man inte gå upp i vikt nu när jag inte ammar så ofta.....


tjocktröja efter storebror (min alltså)



Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0