Usch då

Jag  mår pyton! Känner mig illamående och trött och har halsont, förkylning på ingång! Tåkigt, jag som tycker jag hade klarat mig så bra hittills... Sigge kanske har smittat mig? Han ser vältigt sliten ut med röda ögon och snoret som rinner. Vi ska ju egentligen ha träffat mammorna från sången imorgon på cafe barista med jag får se hur det mås imorgon.

Ikväll är vi ensamma hemma, christian har gått ner till en kompis så jag och Sigge pysslar för oss själva. Just nu hoppar han i sin gunga. Tänk att man kan vara så pigg och nyfiken fast man är förkyld...! Badet hoppade vi över idag, vi får hoppas på nästa söndag istället, tyvärr kan inte jag följa med då eftersom jag ska på julkoncert och sedan på julskyltning så killarna får klara sig själva. Tråkigt att gå på skyltning utan dem men de kanske hinner tillbaka till stan tills dess, hoppas! Sist var det ju så fina fyrverkerier!

Nu ska jag hämta plutten, han har hoppat en kvart nu, det får räcka!



Sigge med pappa

Kommentarer
Postat av: Carina Edström

Det är roligt med bloggar! Man kan följa med i vardagen liksom.

Vi hörs och krya på dig!

kram Carina

2008-11-23 @ 19:49:40
URL: http://carouschka.blogspot.com
Postat av: mamma

Godmorgon!!

Hur mås det i skitvädret? Pappa och jag vi pysslar lite här hemma.Ville bara tala om att julkonserten är den 7 december, så vi missar inte julskyltningen.Pappa och jag ska självklart gå då.

Puss och hej, Mamma.

2008-11-24 @ 10:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0