Skrik-kväll med karra

Jag och C sitter och käkar godis. Bakade även en kladdkaka förut som fortfarande är orörd... eller ok, jag har tagit en liiiten bit. Jag har nyss kollat på Annie och Andreas lilla flicka, ja inte live då men på bilder skickade på mailen. Jag måste hålla med om att hon är väldigt lik sin mamma! Till helgen hoppas jag att dom orkar ta emot besök för jag är SÅ ivrig att få se henne nu! Annie ringer lite då och då och berättar hur dom har det samt rådfrågar om småproblem som dyker upp och jag får såna flashbacks sen Sigge föddes (det var ju inte längesen jag själv var i samma situation), alla amningsbesvär, onda muskler och hur löjligt stolt och lycklig man kände sig som nybliven mamma!

Sigge vill inte sova. Jag är så himla less på att det ska ta evigheter att få honom att somna! Så fort man lägger honom i sängen så skriker han hysteriskt tills vi tar upp honom igen. Vi lade oss båda bredvid honom i vår säng men han bara skriker och efter att vi försökt ca 40 min att vyscha, buffa, sjunga och gosa m.m så slutar det alltid med att jag ammar honom och han somnar som en stock, även fast han åt gröt för en timme sedan................SUCK!
Sömnmetoder vet jag inte om jag tror på, jag vill inte att han ska ligga och skrika sig till sömns, då måste man ju verkligen skapa ett otryggt barn...? Sitter och surfar runt på olika typer av sömnmetoder nu för att se om det finns någon lite lindrigare än 5-minuters metoden. Anna W-metoden gillar jag inte heller eller jag gillar inte henne rättare sagt, mycket fuffens med hennes metoder tycker jag!

Syster ringde nyss från BB där hon är inlagd för 100:e gången pga den där katetern som jäklas hela tiden! Imorgon ska dom fixa med slangen igen och får dom inte till det så blir det OP igen men denna gången med CTG-övervakning. Den där bebisen borde komma snart så hon blir fri från allt mojs, inte många dagar kvar nu.



Några bilder från helgen, spegla sig är det bästa:













Partypics:


Black is the shit


Glada tjejer!


Nu ska vi avsluta kvällen med ett avsnitt av serien FRINGE! Adjööö...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0