Bullbak i regnet

Idag har det varit slöardag (vilken dag är inte det?), det är så mysigt när det regnar ibland. Jag har idag varit upp på sjukhuset och gjort ett ultraljud på hjärtat igen. Hade en period då jag svimmade så mycket så de gjorde endel undersökningar på mig då men inget fel hittades... Nu helt plötsligt så skulle jag dit igen, fastän jag gjorde ett ultraljud för några mån sen, det hade nog blivit dubbelbokat sa hon. I alla fall så såg allt lika bra ut som sist så nu hoppas jag att undersökningen läggs ner. Svimmat har jag ju inte gjort sen i slutet på förra året så jag hoppas att det bara var nån stressgrej jag hade då.

Inte mycket annat har hänt idag. Christian har sovit och vilat upp sig sen Sigges skrikdagar och jag har bakat bullar som inte blev så jättebra. Jag är inte bra på att veta när degspadet är 37grader så ibland jäser inte bullarna så mycket som dom ska. Men övning ger färdighet.

Lillplutten somnade kl 20 ikväll i pappas famn. Då passade jag på att ta med mig nybakta bullar och hälsa på hos en kompis. Det var väldigt konstigt att åka iväg själv, varken stormage eller bebis, men skönt att slippa hela bagaget.
 När jag kom hem vid 22.30 så tittade jag till lillskiten som låg vaken i sängen utan att säga ett pip. Jag lade över honom i vår säng för att ge honom mat (sen han blev sjuk har han börjat äta på nätterna igen) och sedan var det hopplöst att få honom att somna om. Han ville bara busa och var så go så han visste inte till sig. Man behövde bara titta på honom så sken han upp som en sol och gurglade högt hur glad han var att se mig. Men efter ca 1,5 timme somnade han äntligen om!


Nä nu måste jag verkligen sova, tänkte att jag skulle bege mig till kulturmagasinet imorgon för att delta i nån typ av babyaktivtet men man måste anmäla sig så det kanske är för sent. Ska ringa och höra imorrn bitti. Godnatter!






GRATTIS FASTER PILLAN SOM HAR HAFT FÖDELSEDAG IDAG!
(Igår då om man kollar på klockan)

Grattis! ropar Karin, Christian och Siggeplutt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, jag har fått en anmälan till babysång. Har dock inte kommit ihåg att posta den, så det ska jag göra idag! Tänkte anmäla oss till nacksta församlingshem, det ligger väl vid midälvaplanen?

Men jag följer gärna med till kulturmagasinet ngn. Om det går? Skulle ju vara roligt att få sällskap

:-)

2008-09-03 @ 08:04:38
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj, hade jag vetat att det var idag det var på kulturmagasinet så hade jag gärna hakat på. Men jag kanske kan få följa med nästa vecka ist om du ska dit då? Du får berätta sen hur det gick idag och om man kan anmäla sig när man kommer dit?

Hoppas ni får en bra dag :-)

2008-09-03 @ 10:30:18
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Malin...igen :-)

Vad roligt!! Då ska jag ta och skriva upp det på en gång. Tack för att du anmälde oss också :-)

2008-09-03 @ 16:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0