Förlossningskliniken

Min lilla älskling sover och min stora älskling är och tränar fotboll. Själv sitter jag och ser på förlossningar på tv4 Fakta, vilket alltid är lika underhållande. I USA verkar det verkligen vara poppis med kejsarsnitt, fy min värsta mardröm. Jag är så glad att jag slapp.

Jag var aldrig och hämtade bumbon idag, orkade inte packa in allt i bilen, istället tog vi oss en liten tupplur jag och sigge. Jag vaknade en timme senare av att han gallskrek helt hysteriskt... kanske han hade varit vaken länge och ropat, jag var nämligen sååå trött så jag kanske inte hörde honom först.
I alla fall såblir det en fin promenad upp till ICA imorgon så vi hämtar bumbon då.

Nänu ska jag kolla färdigt på riskförlossningarna sen ska jag ta en lång skön dusch.god kväll för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0