Inte sova!

Fasen, jag är så trött men jag kan inte sova! Har jätteont i huvudet och det värker i mina ögon. Har allt för starka linser nu. Grejjen är den att jag fick sämre syn med alla dessa gravidhormoner men dom måste ju har dunstat nu när det är på detta viset. Måste bara boka en tid för undersökning.
På tal om synfel så var jag in hos Synsam för ett tag sen och testade bågar och tjejen bakom disken upplyste mig om att i sept/okt kommer det nya bågar för hösten! Jippi, jag som längtar efter nya brillor!! Tänk så skönt att slippa pillra med linserna var eviga dag.....

Vad gör jag uppe nu? Tänk om jag bara kunde sova, då skulle jag ju vara kalaspigg när siggeplutt vaknar imorgonbitti. Men icke, det kanske är jag som är övertrött? Om man ändå fick vara liten för en stund och väga 6 kg, ja då kunde ju christian bära runt mig som han gör med Sigge, ack så skönt men åh så jobbigt, då måste man både vara liten och tonåring igen, nä det orkar jag inte.

Jag och sigge skulle ta en liten powernap runt 9-snåret imorse men vaknade upp 11.30! Hur är sånt möjligt egentligen?! Man borde ju hålla sig vaken under hans sovtider men om natten varit jobbig då och jag har blivit tvungen att stoppa in nappen 300ggr? Ja då vill man ju gärna sova en sväng mitt på dagen men tyvärr blir det alltför svårt att somna då på kvällen. Och om man ändå håller sig vaken hela dagen så att man är så trött så man inte fattar nåting av omgivningen och man får en skrik-natt, ja då har man ju blivit snuvad på en middagslur och är 10ggr så trött dagen därpå...! Svårt det där. Att sova eller inte sova, that is the question....!

Tänkte att jag ska lägga mig och läsa IGEN och se om jag kan somna denna gången. ZZZZ...!





                                                                        Haha! På fest för snart 2 år sedan....

Kommentarer
Postat av: Katarina och Love

Nämen vilka snygga grottmänniskor!!

2008-09-09 @ 15:10:43
URL: http://mrsmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0