jag fryyyser!

Usch vad jag fryser! Jag är så trött så trött. Sitter och lyssnar på en väldigt pratsam kille i sin babaysitter. Att man kan ha så kul med ett babygym... och om 15 år räcker det knappt med en moppe!

Imorgon ska jag böna efter en sovmorgon, får se vad min kära sambo säger om det. Sigge blir nog trött om ca en timme så då ska jag vila lite igen, senare idag ska jag nog träffa Lina. Idag är det ju ett myspys väder så kanske vi går och dricker kaffe på ett cafe nånstans, skulle vara mysigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi får ta och hitta på nått nån dag då tycker jag

:-) Evelina tycker det är jätte roligt att träffa andra bebisar. Även fast hon inte direkt kan leka med dem än, haha



Visst är det på onsdag det är babysång på kulturmagasinet?

2008-09-12 @ 13:10:46
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0