Vart är min bumbo??

I förrgår så hittade jag en Bumbo-babysitter på blocket till det makalösa priset av 200kr, inte nog med det, den fanns i Sundsvall oxå! Överlycklig så mailade jag annonsören och skrev att jag kunde köpa den på studs men fick ganska snabbt till svar att det var en annan tjej som förmodligen skulle köpa den men om inte hon skulle ha den så skulle hon höra av sig.  Nice tyckte jag men räknade med att den var såld.

Då gick jag istället in på Tradera och hittade där en bumbo för ynka 70kr utropspris och köp nu pris 100kr!! Galet snabbt klickade jag på KÖP NU-knappen och den var nu min, jippi!
Senare samma dag ringer min syster och talar stolt om att hon hittat en bumbo i Sundvall på blocket i som hon ska köpa. AHA! Det var alltså hon som var DEN tjejen som skulle köpa bumbon jag hittat, hur stora är oddsen egentligen?

Vi som tänkte dela på en bumbo hade nu helt plötsligt varsin men när syrran tänkt efter lite så tyckte hon att hon kunde ju lika gärna låna min och självklart kan hon det. Vi har ju inte småttingar samtidigt...

Syrran ringde till tjejen i sundsvall och avbokade köpet, tjejen mailade mig om att den nu var till salu igen och jag mailade tillbaks och skrev att jag redan köpt en bumbo på annat håll. Grejen är nu den att killen på tradera, som ska sälja sin bumbo till mig, han är ju så sjuuukt långsam och har fortfarande inte skickat mig sitt kontonr!!!! Förstår han inte att jag vill ju ha den nu? Så än så länge är vi båda bumbolösa....
VART ÄR MIN BUMBO?!







För er som inte vet hur en bumbo ser ut så ser den ut såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0