Farfars födelsedag

Idag fyller min kära farfar år så ikväll ska vi dit och fika. Det blir inte nåt fika för min del men jag åker dit för sällskapets skull och för att gratta faffa såklart! C han jobbar hela långa dagen idag så han missar tyvärr kalaset men jag får nog en tårtbit to go om jag vill.

Om det är någon som undrar hur det går med lägenheten så kan jag berätta att vi leder budgivningen och att den stannar idag kl 13 så då har vi förhoppningsvis nånstans att bo den 1 maj. Det blir kanon att bo där borta och vi har även spanat in ett toppen-dagis som sigge kanske kan gå på. Lite jobbigt med renovering bara men kul, då får man precis som man vill. Vi behöver inte ha så värst bråttom heller då det är så stort så vi kan bo där ändå. Fast det känns inge kul att ha sigge där just då men man får stänga in grejorna i ett rum helt enkelt.

Nu ska jag byta blöja på lillfisen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men oj, jag såg inte att du hade lämnat en kommentar i min blogg. Hade jag sett den hade jag gärnat setts i måndags!



Vad är det för lägenhet ni håller på att buda på? Hoppas det går bra :-)

2009-04-22 @ 10:31:17
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Carina Edström

Ja, jag undrar också vilken det är. Var det i samma område som du bor nu?

2009-04-22 @ 14:27:47
URL: http://www.carouschka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0