Ledig söndag

Härligt! Idag är vi lediga alla tre tillsammans, ska bli så mysigt.Det var ett tag sen. Jag har haft ett par monster pass i veck så det är kanske därför det känns som länge.

Idag tänkte vi ta med oss chicky bits och gå bort till Sigges farmor föratt äta lunch. På vägen dit tänkte vi stanna till vid tivolit på midälva plan och titta på karusellerna. Sigge är för iten för att åka i år men nästa år kanske. Tänk när man kan gå på cirkus, det blir kul!

Efter farmor-besök och hempromenad så blir det nog en tur ut till Alnö för lite lek med Juno och Billie.Det var ett tag sen de sågs och tiden går ju så himla fort!


Igår ikväll festade vi till det med lite pizza, det var så himla gott, jag kan inte komma ihåg när jag åt pizza senast. Sigge var inte sen med att tigga så han fick smaka mammas kanter, det var smaskigt (såklart)!:


nakenfis SOM SMASKAR PIZZA


cooling med tatoo


´Sigge smaskar kanter

När vi ätit färdigt så for vi en svänge till kusinerna Love och Lykke för lite lek. Lykke är nu tillräckligt stor för sinhoppgunka som vi hade lånat så den lämnade vi nu.



Men först tog Sigge en tur med sin alldeles egna polisbil:


Polis, ett framtidsyrke??


Nej nu är et dags att sätta fart, jag ser at solen kommit fram nu oxå, LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0