Lekparken och 11 månader!

Jag och  Sigge kom nyss hem frånlekparken där vi varit nu i förmiddags. Sigge tyckte det var väldigt spännande men det bästa var nog sanden, den ville han smaka på hela tiden! Jag försökte få lillhanden att inte åka in i munnen hela tiden men det var nästan omöjligt så det är bara att hålla tummarna att han inte får mask eller nåt...

När vi lekt färdigt i lekparken så gick vi en promenad  och lillen somnade ganska omgående och ligger nu och sussar på ballisen. Jag har börjat packa ner i flyttkartonger så just nu ser det ut som hell här hemma. Det är även en väldigt underlig känsla att packa flyttkartonger och inte veta vart man ska flytta! På tisdag så hoppas jagatt vi vet. HOPPAS den blir vår!

Tänk att idag är det bara en månad kvar tills vår lilla bäbis blir ett år, stora killen!! Det blir en rolig sommar i alla fall med massa bad och lek. Det blir på ett helt annat sätt när han kan gå.

Nu ska jag bjuda på lite bilder från lekparken:



känner på sanden


snönvar oxå intressant,kallt och konstigt


Sigge ville bjuda mig på en näve sand, tack tack


bankar på rutschkanan


Tittut!


roligt


När sigge vaknar och käkat så ska vi gå en sväng med A och S. Vädret är ju så fint så man vill ju inte sitta inne!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0