Skärtorsdag

Idag ska jag och Sigge-påskkärring åka till Ica Maxi och få ett påskägg (ibland är det tur att man har barn = gratis godis). Ja och eftersom det är påsk så bestämde jag mig för att skjuta fram soppätandet till nästa vecka. Min kära mor lockade med att vi skulle grilla i helgen och vem kan motstå grillat?? Huvudsaken att jag är färdig till sommar och det kommer jag att vara, ingen hets här inte...

På morgonkvisten har vi varit och skjutsat pappa C till jobbet. Vi tänkte få ha bilen idag då det är ett sånt fult väder ute plus att  Sigge kan ju inte åka  kvasten då det regnar heller han kan ju bli sjuk. Kanske att pappa C råkar ha lunch just då oxå så vi kan komma och luncha med honom.Mormor ville i alla fall ha påskliljor så vi måste ändå in på blomsterlandet.


Annars händer det inte så mycket, det är så himla tråkigt att solen inte kan skina då jag är ledig, lovar att den kommer på lördag då jag jobbar.
Snart är det dags för oss att börja packa oxå , första helgen  i maj så går flyttlasset. Vart vet vi inte än men jag hoppas vi vet den 21a då visningen är på lägenheten vi har i sikte. HOPPAS HOPPAS vi får den!!!


Nu lite bilder från dagarna som varit:


Grädde är gott


Diskmaskinen är det bästa


Trött blir man efter lek




Nu ska jag vila lite innan Sigge vaknar från sin fm-nap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0