Trött

Jag har nästan nyss vaknat,jag fick nämligen sovmorgon idag då C gick upp med sigge kl 06. Tänk att man tycker sovmorgon är till kl 08, haha. Men 08 är en bra tid att kliva upp tycker jag, skulle jag sova till tio så har man ju missat hela morgonen...

Idag gäller det! Håll tummarna för oss att vi får lägenheten som vi så gärna vill ha och att planlösningen är ok! Vi skulle kunna flytta in redan nästa vecka, bara man får tapetsera i vårat sovrum först.

Sigge har blivit alltmer duktig på att gå. Nu börjar han föredra att gå mellan sina saker istället för att krypa. Ibland glömmer han till och med av sig och springer rätt fram i sin iver att hämta något men landar då pladask efter några steg eftersom balansen  inte riktigt är vad den ska vara. Om en vecka eller två så går han nog hyffsat bra skulle jag tro.

Nu ska jag klä på oss båda och sedan ge oss ut på en promenad. Hemköp i Granlo har kanonpriser på barnmat, 10burkar för 79:- och en kartong med fyra vällingförpackninar för 99:-, skitbilligt ju så en promenad dit på morgonkvisten blir alldeles lagom. Jag tänkte  även höra om dom har några bananlådor till övers.


Hahaha vad du är rolig mamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mosters älslingsfis är ju så duktig!!!

2009-04-21 @ 15:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0