Vi har köpt lägenhet!

Då var det klart och lägenheten är vår! JIPPI, vi är superglada eftersom vi måste flytta den sista maj så detta blev ju perfekt. 4 rum och kök i sallyhill (där vi bor), 94kvm, känns toppen!! Så nu är det renovering som gäller, tapsetsering och lite golv... plus köket när vi har tid och kan få hjälp. Huvudsaken att de andra rummen är färdiga så man kan bo där, sen får vi väl grilla under köksrenoveringen. TJOHO, det kunde inte bli bättre...!!


NU ska vi strax iväg till farmor och farfar och äta smörgåstårta (se på när de andra äter för min del, tråkigt men sant). Till midsommar ska jag göra egen smörgåstårta med polarbröd, gravlaxsås och tonfisk, sååå gott. Nu är det de sista kilorna som ska bort så därför fårjag pina mig igenom alla april-födelsedagar..

Snart är det 1-års kalas oxå. Det kommer nog att bli framskjutet tills vi är färdiga med tapetsering och golv i alla fall. På tal om Sigge så ramlade och slog sig illa i läppen förut och det kom massa blooood. Usch vad rädd jag blev, jag trodde han hade bitit igenom läppen eller slagi in tänderna! Det blev bara en liten fläskläpp som tur var men många tårar......

Nu ska jag se efter om min lilla filut har vaknat.

Kommentarer
Postat av: Emmas Form - vägen mot en mer vältränad kropp

Vad härligt för er! :) visa bilder ;)

2009-04-22 @ 18:16:50
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0