God Morgon!

Sigge vaknade 07.57 imorse, som alltid. Han prickar in 57 minuter i, alltid! Kul =) Han verkar vara piggare idag, igår var han så röd i fejjan plus att han var sjukt gnällig hela dagen. Båda framtänderna har spruckit igenom och kommit en bit på vägen nu. Han blir så söt!
Här hemma måste vi ta bort ALLT som ligger framme på borden nu innan Sigge river ner det! Han har blivit en liten virvelvind som river ner allt på sin upptäcksfärd. Han börjar kännas så stor vår lillpojke...


Jag har nyss druckit min frukost i form av en chokladshake. Den skulle ha varit mycket godare om den inte varit så jäkla SALT, allt som jag smakat har varit på tok för salt, synd. Grönsakssoppan var bäst hittills, sen chokladen...
Måste nog in på stan om nån dag och byta in snusk-jordgubben och äckel-kycklingen. Fast iof, man får ju krydda med färska kryddor, den kanske blir godare med vitlök i....

Jag har nyss ätit mina första omega-3  tabletter oxå, främst för den otimala förbränningen men sen funkar det ju lite som smörjmedel för hjärnan oxå. Jag hoppas att jag har köpt rätt, jag måste fråga min konsulent när jag ska dit nästa gång.


I alla fall, gårdagen passerade utan större problem, jag fick lite huvudvärk i slutet på dagen och i dag känner jag min en anings tung i huvudet. Jag och Sigge ska ner på öppet kyrkis sen så man får sig en promenad. Hoppas att det inte är lika kallt idag.


Nya sovstilen, stå på knäna och sova...


Japp, hoppas denna dag flyter på lika bra som igår. Hej svej så länge!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0