napp? Nej tack!

Inget ont som inte har något gott med sig. I samband med de onda höstblåsorna som Sigge hade i munnen så ville han inte använda napp och nu när blåsorna är borta så har han på egen hand vänjt sig av med den. Nu vill han absolut inte ha den och ger man honom en napp så provsmakar han, tittar konstigt på den och kastar sedan iväg den! Vad bra, då slapp man den grejen när han blir lite större och mer medveten om den... Plus att jag har sluppit kliva upp 3-4 ggr per natt för att stoppa in nappen. Har man ingen napp så kan man inte tappa den i sömnen heller!

Idag har jag och Sigge mest hållt oss hemma här i krokarna. Det är ju ett sånt fint väder och när lillen skulle sova sin dagliga nap så hade jag planerat in att sola medans och det har jag nu gjort... Tills jag blev less och gick in igen. Tänkte att jag kunde dona och greja lite här hemma tills han vaknar igen för när pappsen sen kommer hem i eftermiddag så ska vi åka runt och kolla på cyklar hos folk som ringt på min annons. Otroligt vad folk har cyklar hemma som står och skräpar och ja, det är bara gamlingar som har ringt men det är ju dom som sitter på de skönaste cyklarna oxå med en sån där stor sadel och cykelkorg -precis en sån som jag är ute efter!

Nästa vecka vankas det festival här i stan, det blir roligt! Jag och Christian ska ha förferre här på onsdagen, det ska bi så kul att gå dit tillsammans! Siggeprupp ska få sova hos mormor och morfar han...




                                                                                     Sagostund med moffa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0