hyra eller köpa?

Jag å Siggeplutt ska strax iväg och kolla in en hyresrätt. Jag hoppas det kan vara något som vi kan bo i för tillfllet medans vi letar efter boendet med stort B! Den är på 86 kvm och det bådar ju gott... tyvärr tror jag inte att det finns någon balkong men det kan man ju leva utan ett kortare tid, synd bara att våren och sommaren är på ingång. Håll tummarna!

Sigge har fått agerat Vero Moda-tjej imorse då han var med på vårat morgonmöte. Han var duktig och satt still i tant Annikas knä mest hela tiden men den sista halvtimmen blev det lite väl mycket myror i baken så då fick han leka på golvet ett tag. När vi pratat färdit så somnade Sigge som en stock och jag tog chansen att gå in på JCs-konkursrea vilket jag aldrig skulle ha gjort. Jag blev stående mitt i butiken och kom ingenstans medans jag fick arga blickar av unga tjejer som inte kunde fatta att jag gick in där med barnvagn. Det fattar inte jag heller för den delen för det var verkligen kaos! Jag vände på klacken och makade mig ut och gick hem istället. Synd, det fanns säkert några schyssta jeans som jag kunde ha köpt......


Annars då, jo har jag berättat vad jag och Sigge är stolta över pappa Chrstian? Han håller minsann på att sluta röka och det går riktigt bra! Han har till en början skärt ner från nästan ett paket till 3 cigg om dagen. Det är en stor skillnad tycker jag som inte längre tycker att han luktar askopp, det är hemskt att vara icke-rökare och ha en sambo som röker, han är så duktig som slutar. Det är ju inte bara för vår skull, han vinner ju massor på hälsan oxå!


dags att kila så att vi inte kommer för sent till visningen. tjarå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror inte att vi tänkt göra ngt speciellt imorgon. Det skulle vara roligt om vi kunde ses :-)

Är det fint väder kanske vi tom kan ta en promenad?

2009-03-14 @ 13:25:35
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken tid passar er bäst?

Det kanske är bäst att de små får äta sin lunch innan? Som om det är fint väder kan vi ta en promenad efter de ätit?

2009-03-14 @ 19:13:40
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0