Måndag

Äntligen måndag, jag kanske är knäpp men jag gillar vardagarna bättre. Idag är det ju babysång 13.30 men det är oxå det enda som står på schemat. Ikväll har jag möte och vägning på XV, ska bli spännande att se resultatet den här gången för jag har inte tjuvvägt mig =)

Sigge håller på att river lägenheten här hemma så nu ska jag ta och städa upp lite, duscha och klä på oss. Kanske blir det en liten promenad, Ingen huvudvärk på 3 dagar, det måste vara därför jag har så mycket energi, för att jag äntlgen kan stå och röra på mig! Den som inte har haft blixtrande huvudvärk i 3 veckort tid har nog svårt att förstå hur underbart det är att bara kunna stå upp utan att man tror att huvudet ska sprängas!



Lite bilder från dagarna som varit:

Pilla på elementet är kul


Stig Helmer undersöker värmejusteringen



Tigger godis av pappa (haha kolla christians min)




Idag är det ju även en alldeles speciell och viktig dag för idag fyller Sigges kompis Evelina 1 år!!
Hipp Hipp hurra ropar Sigge med familj!

Stora tjejen som nu kan gå själv!


Dags att hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack tack för gratulationerna :-D



Hoppas att ni kan komma på födelsedagsfika ngn denna vecka? :-D

2009-03-09 @ 10:31:02
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0