öroninflammation?

Idag känner jag min någotlunda frisk. Känner av en aings huvudvärk och nu hoppas jag verkligen att det gåt åt rätt håll! Jag ska därför avvakta innan jag ringer doktorn igen. Inatt sov jag så himla gott, sigge vaknade endast vid 05-snåret för lite käk och sov sedan till halv åtta, så jag känner mig utvilad.

Igår natt därimot så sov ju Sigge nästan ingenting, han var ledsen och orolig och vaknade och gallskrek mellanan 05-07 tills jag gav honom en alvedon och han kunde somna om en timme. Runt nio tiden så var allt bra igen, konstigt tyckte jag och Christian...
Nu imorse när jag och Sigge myste i sängen så såg jag till min förtvivlan att hans vänsta öra var helt igentäppt med gult var, alltså måste det vara nån typ av öroninflammation och något som spruckit i han öra. Jag ringde återigen doktorn och fick nu en tid halv elva för en koll av Sigges öra. Hon trodde han kunde behöva antibiotika. Kan man bli mer less på dessa sjukdomar som aldrig går över. Som tur är så verkar han inte ha ont för han är pigg och glad och lika klängig som vanligt.

Nåväl, dags att packa väskan för jag ska minsann ta mig en promenad tll vårdcentralen. Det ska bli så himla skönt att komma ut från lägenheten! Synd bara att solen inte ville skina idag bara för att jag känner mig FRISK!




En glass till eftterrätt på IKEA, smarrigt tyckte Sigge



Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken söt pojke du har=) Min pojke har haft mycket öroninflammation när han var liten.Så synd om dom små liven.Hoppas det snart blir bättre!

Skall vi följa varandra på bloglovin?

2009-03-05 @ 00:06:30
URL: http://miaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0