bara lite golv kvar...

Nu är det bara halva hallen kvar att lägga golv på innan vi kan flytta in! Det känns jätteskönt att få sin egna bostad igen. Visst går det bra att bo hemma hos mamma och pappa men nu vill jag få tillbaks våran egna vardag och våra sigge-rutiner.

När vi flyttat in så ska jag måla sigges rum. Vi ska oxå sätta igång med köket framöver, perfekt att det nu är sommar så man kan grilla och äta mycket kall mat som sallad m.m. Det går nog bra att vara utan kök en tid framöver och är det någon som känner att ni har lite för mycket mat i frysen så är det bara att slå en signal så kommer vi på stört ;-)

Idag har jag och Sigge varit på babysång. Det är omöjligt att gå på den nu och tro att han sa sitta snällt i mitt knä när vi sjunger. Nu när han kan gå själv så vill han såklart kuta omkring hela tiden så det blir att jag får jaga efter honom runt om i lokalerna, tur att det snart är slut då ron i kroppen inte längre finns.

Strax ska jag iväg till lägenheten där Christian är och lägger golvet som är kvar i hallen. Jag tänkte ta och städa toaletter och sovrumt så vi kanske kan flytta in imorgon kväll eller onsdag kväll.

Nu: städdax!

Kommentarer
Postat av: Faster Nettan

GRATTIS PÅ 1 ÅRSDAGEN lilla Sigge. Hoppas din dag blir bra. Vi kommer på lördag så vi kan krama om dig. Faster Nettan, Felicia, Robin och Farbror Nicklas. Många pussar o kramar

2009-05-14 @ 07:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0