första dagen

Så var man permanent ledig en tid framöver då. Skönt.

Jag sitter nu och budar på en biljett ner till sthlm. Om jag vinner så bokar jag hemresan när jag väl är där. Jag hade hoppats att hanna skulle vara där nere i helgen men hon håller på att flytta så hon åker en snabbis bara. Jag är så sugen att åak bort en sväng, bara för att åka.

Christian är mör i hela kroppen idag efter alla lyft igår. Dom hade visst gjort om på lagret igår därav övertiden. Idag ska han på träning oxå.

Nu är jag så sjukt sugen på en mjukglass med strössel på så vi ska nu åka ut till kovland för att hämta min resväska (om jag vinner) och sedan gå en promenad upp till kiorra för att köpa glass.




Och solen skiner idag, kan det bli bättre?!

Äntligen är det vår!

Kommentarer
Postat av: mulin

Ih, ja, det är vår! Det måste anses vara det nu :) Finally!

2008-04-16 @ 11:57:36
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0