3 timmar!

Idag efter promenaden till konsum så blev jag lite trött. Jag fixade lunch och sedan kom christian hem. Efter maten så lade jag mig för att läsa lite och somnade (sigge hade precis somnat i vagnen), efter ett tag så vaknade jag av att sigge skrek så christian kom in med honom så han fick mat. Sedan somnade både han och jag om... jag vaknade till och märke till min förvåning att jag sovit i 2 timmar! Hade jag inte blivit väckt kanske jag sovit än =P hehe men blir bra slut av att sova småsnuttar hela tiden. Sigge sover i alla fall fortfarande och han har nu sovit i 3 timmar! helt sjukt ju... måste vara vädret. Eller så är han inne i nån växa-period och det kanske är därför han sover så mycket?


Så fort lillen vaknar så ska vi busa lite. Sen ska jag börja med maten, jag har nämligen bjudit hit en kompis på middag. Jag ska göra en gratäng med fläskfile och bacon. Jag är jättehungrig redan nu och vi ska inte äta förrän sju-tiden!
Annars så har vi bara varit hemma idag, det är ju skönt med såna dagar ibland oxå...


Nu ska jag kolla till min bääbis, hade hej!



Kommentarer
Postat av: stephie

va med och tävla i min blogg!

2008-08-12 @ 17:40:32
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0