Nattvaken

Inatt har jag knappt sovit. Sigge somnade tidigt igår men precis när jag lade mig så började han sova oroligt, jämrade sig och pep så jag antog att han hade fått feber. Kollade tempen och mycket riktigt så låg den på 38,6 och han var stekhet! Fick byta om från pyamasen till en body utan ärmar och försökte trula på med en alvedon igen. Men han bajsar ju bara ut den igen! Det är ju meningen att den ska smälta men en stor bit kom ut igen och då delade jag på men likadant där, den kom ut... Sedan vågade jag inte mera, rädd att han får en för hög dos. Läste nu på intenet att jag har ju använt fel sida så det är inte konstigt att den halkar ut igen, får testa nästa gång att vända rätt.

Nu har vi varit vaken sen 07. Christian har nyss åkt på jobbet och jag och sigge myser i soffan. Märker att han börjar bli trött igen så vi ska nog förflytta oss till sängen igen. Kollade tempen och nu låg den på 38,3 så den sjunker i alla fall...

Oj nu somnar han, ska lägga oss igen. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0