solo med Sigge

Idag har jag och sigge spenderad dagen ensam. Eller ja, ensam och ensam har vi inte varit, nä utan vi har varit med Lina på stan idag. Sigge sov nästan hela tiden så jag och Lina passade på att shoppa och fika i lugn och ro, när vi väl var klara så behagade Sigge att vakna, då sa vi hej då till Lina och åkte hemöver där Sigge fick mat. Efter käket så busade vi lite i gymet  tills plutten blev trött och ville ta det lite lugnt istället.

Jag har även ring en tjej som skulle sälja en nyvirkad dopklänning, tyvärr var den redan såld den som vi hade spanat in men den snälla tjejen skulle höra sig för hos damen som virkat den och se om hon hann virka en till innan vårat dop! VAD SNÄLLT! Hoppas hoppas, för den var så fin tyckte vi. Annars får vi gå på jakt på fredag då christian är ledig.

Efter mitt samtal med den trevlig tjejen så bestämde jag och sigge att vi borde gå och köpa batterier till hans åsnemobil, för dom är slut. Varje morgon ligger han och tittar på dem och pratar med dem, men de snurrar ju inte så det är nog inte lika roligt. Vi passade även på att gå förbi ett gårdshus som vi spanat in. Hmm, ska man hyra tills man hittar ett att köpa kanske? Räntorna är ju på väg ner så det kanske är rätt tid att sälja nu?

Nä nu ska jag ta och laga mig lite mat. Christian är på Alnö och spelar tv-spel (ja han måste ju får sin dagliga dos) så jag ska dit sedan för att hämta hem honom. Han ska jobba imorgon så då får jag å plutten vara ensamma igen =(


Jag ska bjuppa på lite bilder innan jag säger hej  då;


Superglad i väntan på promenad



Bus med pappa


             
haha, vilken min när han fick syn på kameran!


ligga på magen börjar äntlgen bli lite roligare



leker i gymet






puss på dig


suger på händerna


Nu vaknar lillen, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0