UTGÅNG!

NERVÖS!! Det är precis vad jag är nu det... Jag ska nämligen gå ut en sväng idag. Jag måste ju få valuta för bröstpumpen jag köpte =)
Jag tänkte att jag bara skulle dricka kanske 2 glas vin hemma och kanske ett glas på krogen så att jag inte blir allt för full, jag lär ju inte tåla mycket eftersom det var ett år sedan sist... Vid 23 ska vi möta upp en kompis och innan det så är vi hemma hos mig, jag och en vän. Sigge brukar ju somna vid 22-tiden och jag tänkte att jag kunde komma hem till 01-tiden igen så christian inte behöver vara rädd att ngt går fel... ;-) Plus att jag kan börja dricka väldigt sent... Men som sagt, nångång måste ju vara den första!

Det roligaste blir ju att piffa till sig, sen att gå in på krogen blir ju som att fylla 18 på nytt...! Jag kommer kanske att bli lite folkskygg... hihi


Nu ska jag baka pizza till Chrisian som har jobbat hela dagen, håll tummarna nu att allt går bra! Vi har testat flaskan förut och då gick det promblemfritt så vi får hoppas att det även gör det denna gång eller att Sigge skulle chocka och sova hela natten igenom...

Nä, tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0