igen

Nu har Sigge gjort det igen, druckit en hel flaska välling alltså!
Jag tror han börjar få smak på det nu. Bra. Idag är vi uppe tisidgt. Kanske inte tidigt för er men för oss är det tidigt att kliva upp 06.30 då Sigge alltid brukar sova minst till 07.45. Aja, det gör ingenting, det är mysigt med mornar. Tråkigt bara att han sov som skit inatt och båda jag och christian är dötrötta. C ligger nu och sover, runt 02 tiden inatt blev jag så less att jag önskade att få vara den som sov på soffan så C gick snällt in (ledig idag) och sov med Sigge. Skulle jag inte ha gjort.

C vaknar ju knappt så jag fick springa in från vardagsrummet och stoppa in nappen och göra allt det där som jag brukar göra när jag sover bredvid honom. C har ju ingen aning om det så istället blev det en jättejobbig skriknatt, har sovit max 2 timmar. Om nån timme är lillen trött igen så jag får ta en powernap då. Har ingen lust att vara trött idag då vi har så mycket att göra...

Nu ska jag roa lilleplutten, förhoppningsvis börjar han blir trött!





Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0