Lite bus

Ikväll ska jag bjuda på två filmer som har filmats med min nya telefon. Än så länge är jag superöjd, har tyvärr inte kunnat ringa med den än eftersom jag väntar på att mitt telenr ska överföras men förhoppningsvis så ska det vara klart imorgon.

Idag har jag inte gjort annat än hjälpt mamma med storhandlingen inför julen. Sigge var hemma med pappa så länge och det gick ju superduper. Ikväll for jag och lillen till emma och per för att dricka glögg och titta till emmas mage som nu börjar ta form. En liten krabat väntas den 6e juni, såå spännande!

Imorgon ska jag å syster gå på stan för att uträtta några ärenden. Alla klappar är nu färdiga förutom en halv till Lykke och till Robin, han har vi inte köpt något till ännu och han har ju även födelsedag i dagarna. Han är ju älst och svårast att handla till tycker jag, vad vill en tonåring ha egentligen???






Bus med pappa



tandborstning


Nu ska jag inta sovläge och hoppas på en god natt. Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0