Lucia imorgon

Imorgon är en stor dag, det är nämligen Sigges första gång hos barnvakt (åsså är det ju förstås lucia ;-) ). I alla fall, ja han har ju varit hos min mamma nån gång då jag typ åkt på affären eller nåt sånt men aldrig borta en halv dag så det ska bli spännande att se hur det går. Det kan ju inte gå annat än bra då man har ett sånt lamm till son men det är ju självklart lite nervöst att lämna bort honom. Man tänker såna tankar att han skulle bli sur och undra vart vi är och bara skrika hela tiden... men det är ju inget han dör av. Det är inget som kommer att hända heller för den delen, det är bara för att det är första gången som man är lite skraj. Om nån vecka ska han ju sova hos mormor en natt och DÅ kommer jag att vara nervös, jag kommer att titta på telefonen hela kvällen om jag känner mig själv rätt!! Men man måste ju släppa lite taget nån gång och det är ju faktiskt hans släkt som ser efter honom, inte vem som helst..... Det blir nog bra, nu ska jag sluta babbla om detta tråkiga.


Imorgon är det ju som sagt Lucia och även julbord för oss på M/S Medvind, tyvärr var Christian tvungen att jobba så jag blir ensam, SÅÅÅÅ TRÅÅÅKIGT men jag blir tvungen, jobb går före. På kvällen ska jag och Sigge titta på luciatåg i kyrkan, förhoppningsvis får jag med mig Christian då.


Nu ligger vår gullknopp och sover efter att ha slukat en hel flaska välling. Jag behövde bara lägga ner honom så somnade han. Vad är det som händer, håller det på att vända nu?? Skulle vara sååå skönt.


Nu ska vi kika lite på IDOL, är det tråkigt så får det bli en film. Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0