skitiga ovanor

Sigge har börjat med en väldigt jobbig och äcklig ovana, nämligen att bajja ner hela blöjan så det läcker ut på kläderna! Det här händer MINST 2 ggr om dagen och det är numera en regel än ett undantag att måsta tvätta lillrumpan, lår och rygg i handfatet. Han äter ju som en häst vår pojke så det msåte ju bero på därför... kanske dags att uppgradera blöjan till nr 5? För barn från 10kg.... hihi, han väger ju bara 8kg så vitt jag vet men små magar kan göra stora utgifter dom med;-)

Idag har vi varit och bytt några grejor i birsta, det blev en snabbvisit bara. Sigge var så trött så att han somnade och det är så dumt att sova kl 18 på kvällen, då blir det sent i säng så vi for hem efter endast ha varit in i en butik (!).

C hade tänkt att åka till en kompis ikväll men jag tror att han ångrade sig för nu håller han på att busa med sigge i sängen. Inte mig emot eftersom jag tycker att det är så tråkigt att vara ensam...

Imorgon är det näst sista dan på året och vi vet fortfarande inte vad vi ska göra på nyårsafton. Varken jag eller christian är sugen på att festa så det blir nog bara god mat och något gott att skåla med. Det hade varit kul att åka upp på Norra Berget och se på alla raketer därifrån men det blir så tokigt för sigge sove rju kl 24, vi får se vad som händer, eventuellt kanske vi firar med malin och pålle, vore ju trevligt. jaja, det får vi bestämma imorgon, C får bestämma, för mig kvittar det.


Nu ska jag se vad killarna sysslar med i sovrummet, god kväll!





fin pojke!


tittut!


Trött efter några timmars vakennatt


Kissat ner sig på magen och ansiktet


...då blev det badet direkt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad tråkigt att ni inte kommer!

Men jag hoppas att ni får ett trevlig nyår :-D



Vi hörs nästa år!

2008-12-30 @ 19:10:02
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0