Trött

Jag orkar inte skriva längre, jag har helt tappat lusten att blogga. Dessutom har vår kamera gått sönder, skittråkigt!

Sigge sover nu efter att vi varit på öppna förskolan,, han är så himla snorig igen. Tror att det kanske ska komma en till tand, han biter och gnager hela tiden på handen. Jag hoppas att han inte ska bli förkyld igen, inatt hostade han massor i alla fall....

Christian han är hos sin kompis och jag bara sitter här och väntar på middag. Jag är döhungrig men jag orkar inte laga nån mat...åååh! Korv får det bli för det ligger en sån framme i kylen. Är sugen på stavade makaroner men vi har inta mackisar hemma tror jag. C kanske han handla på v hem?

Nä nu blev det ett tråkigt inlägg men tyvärr är detta det enda jag orkar åstadkomma för tillfället. Nu ska jag kolla till sigge, tror han vaknar,

Hej!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan, hoppas att ni blir piggare snart båda två.Det är jobbigt med vintersnuviga barn,det går bara runt och runt.Du får ta det lilla lugna vi syns, mamma..

2008-12-10 @ 19:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0