första plaggen

Idag efter jympan så var jag tvungen att byta lite grejor som jag köpte igår. Så jag svängde in på birsta city och gjorde det jag skulle sen blev jag så sugen att handla nåt till bebben. Det är ju så mycket man ska ha och man måste ju börja nånstans. Jag gjorde några fynd på rean (halva reapriset) och så köpte jag några nyheter. Man tycker allt är så billigt så man plockar och plockar och det blev en hel del pengar när jag kom fram till kassan, 650 kr närmare bestämt! Jag fick en smärre chock men tänkte att det är ju saker man måste ha. Och jag köpte bara 2 bodysar i stl 50, resten 56. Och mer blir det.....
Här kommer lite bilder


Kommentarer
Postat av: janne

ja han måste ju ha mycke kläder.. Han ska ju bli
coolaste bebisen i stan :)

2008-01-28 @ 17:47:18
Postat av: Lotta

Tröjan på 3:e bilden är så snygg ;) Sån har min plutt oxå! =)

2008-01-28 @ 19:29:09
URL: http://ecin.blogg.se
Postat av: mamma

det var fina kläder du köpt, köp inte för mycket av 50, 56. Dom växer ju så fort. Puss och hej.

2008-01-29 @ 16:38:57
Postat av: Jenny

Åhh vilka fina kläder du har köpt! Jag o Jennie pratade om det förut:) Skulle du kunna någon kväll till veckan!? Kramkram

2008-01-29 @ 20:13:41
URL: http://www.jennyfransson.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

grattis till graviditeten! :) När har du bf ?

2008-01-30 @ 12:15:33
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0