bebismagen v30

Hello and godmorning, ja ni läste rätt. Vissa har nyss klivit upp ur sängen. Jag vaknade runt nio idag då jag åt frukost å läste tidningen sen gick jag å lade mig med christian igen. Vaknade halv tolv! Christian kunde inte sova inatt så han gick upp runt halv fyra och såg på tv och han låg fortfarande kvar i soffan när jag vaknade kl 9... Han sov men gick iväg till sängen när jag började slamra i köket.

Nu har jag precis duschat och klätt på mig och tänkte idag åka till birsta eller om jag ska gå på stan? Hmm, jag behöver i alla fall schampo och balsam för det är slut. Det verkar inte regna idag i alla fall men snöat har det då gjort inatt. =( Solen ska dock komma på söndag och då är jag ledig så jag hoppas verkligen att meteriologerna håller vad dom lovar!

Sedan ska jag nog träffa hanna z och kanske fika eller något. Det var så längesen! Men nu ska göra nån lunch. Avslutar med en bild på magen v 30 =) Det låter så bra att säga 30 för nu är det förhoppningsvis bara runt 10v kvar. Det känns som en evighet. Men blickar jag bakåt så har jag faktiskt gått 30 veckor redan och det har gått väldigt fort så nu hoppas jag att de resterande veckorna gör likaså. I alla fall, här kommer bilden:


image30

Kommentarer
Postat av: Pappa Pålle

Tjenis! Hoppas allt är bra med er. Nu får ni snabba på med bäbisen :), så jag och Lemon får gå ut å köra rally med barnvagnarna haha!
Hade gött!

2008-03-14 @ 13:51:44
Postat av: Linda Bergman

Vilken fin bebis mage =)

2008-03-14 @ 14:24:19
Postat av: Jenny

Men gud vad stor du har blivit:) Jätte fin mage!
Hoppas allt är bra! Kramkram

2008-03-14 @ 16:40:25
URL: http://jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0