beviljad HP!

Hello everyone, idag är det en bra dag! jag har minsann fårr min havandeskapspenning beviljad! =) Gud så skönt att få vila sista månaden =) detta betyder att det är runt 19 pass kvar för mig. Ja en månads jobb. Kommer att gå såå fort. Jag har även fått min semesterersättning för förra året så det betyder big money för den här månaden =) Nu gäller det bara att hålla hårt i dem och det är ju lite svårare då... =P

Kan det bli bättre?

Ja det kan det för just nu så sitter jag och väntar på att C ska komma hem från sin arbetsintervju och har den gått som vi vill så betyder detta att denna dag måste vi fira! Öööh...pommacglaset i högsta hugg....!

Vi har oxå fått foton på posten idag som christian har skickat iväg och framkallat. 100 kr för 120 st det är ju sketabilligt, att man inte gör det oftare. Man är för lat för att få ut korten ur datorn. Men jag lovar att bli bättre och framkalla bebiskorten i alla fall. Tänk om datorn skulle krascha?

Nä dags att vila lite innan jobbet. Och håll nu tummarna för att det har gått bra för C, han borde komma när som helst.
 
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0