ensam hemma...

är jag nu. Det är såå tråkigt. C är i nacksta och kollar hockey såklart och jag som inte hade nån lust att vara hemma själv for ut till kovland för att få sällskap av mamma och pappa. Syrran, chrille och hans föräldrar var oxå där. Självklart skulle dom kolla på hockey dom med =/
Chrilles mamma hade gjort påsktårta så vi fikade och sen var jag så trött så jag for hem. Missade Gossip Girl ikväll men har jag tur så kanske det går i repris.....

Jag är så trött nu för tiden. Idag vaknade jag kl 9, sen somnade jag vid halv tolv igen, for ut till mediamarkt och när jag kom hem så somnade jag innan jobbet och nu är jag trött igen!

På tal om mediamarkt så lämnade jag idag in min dator för 3:dje gången!!! Jag bad om att få pengarna tillbaka men killen sa att det är deras leverantör som bestämmer det. Han skulle höra med dem om jag kunde få reklamera den vilket jag verkligen hoppas att jag får. Och jag som hade laddat upp värsta försvarstaktiken och argumenten om hur jag skulle få tillbaka pengarna. Jag trodde absolut att dom skulle ta tillbaks den men nu när det inte vart så så blev jag så mållös att jag fick inte fram ett ord!  Dom skulle i alla fall höra av sig så fort som möjligt och jag kan bara hoppas på det bästa. Så det enda jag fick med mig hem var lånedatorn som jag lämnade tillbaks igår och besvikelsen över denna skitöverenskommelse som mediamarkt har med sina leverantörer =(

Nu ska jag slöa i soffan innan jag ska sova, ska upp tidigt på möte imorgon. god kväll!






Kommentarer
Postat av: Emma

Klart du får reklamera. det får man ALLTID, men om man får genom det är en annan sak. Men har du haft datorn kortare än 6 månader så skall felet anses ursprungligt och då ska man få häva köpet, allt få det avhjälpt.

2008-03-19 @ 13:27:50
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0