Fyndat!


Idag när jag jobbade så pratade jag med en kund som hade varit på Exit och fyndat bodysar för 10 kr styck! 10 kr! Jag var bara tvungen att gå dit efter jobbet och kika. Men det fanns inte så mycket och flera var ganska tråkiga men jag fyndade i alla fall 2 st randiga. Jag köpte även 2 dreggellappar som kan vara bra att ha. Nu vet vi ju inte om vi får en dreggelpojke men om så är fallet så är vi nu räddade, eller hans kläder är räddade rättare sagt ;-)







image41


passar fin fint till de söta jeansen jag köpte igår

80 kr för allt =)




Nu ska jag vila lite sen ska jag träffa hanna. Tror vi ska gå ut och äta och gå på bio. Mysigt! Christians ska nog bort till kompis Pålle. Fick se deras lilla bebis idag och hon var sötare än sötast. Världens minsta lilla perfekta tjej. Hon såg mindre ut i verkligheten och nu är hon även 3 veckor gammal. Tänk hur små dom är när dom föds! Ska försöka hälsa på sön eller mån då jag är ledig =)


nä dags för vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0