SOL

Sol ute, sol inne, sol i sinne.... Ja bara solen skiner så blir man på strålande humör!
Idag ska vi bort till Christians mamma och äta lunch. Det blir givetvis en promenad. Jag skulle lätt kunna sitta hela dagen i solen och bara njuta. Men det kanske inte är så varmt? Vet faktiskt inte då jag inte har känns på vädret.


Igår vart det påskmiddag hos farmor och farfar och efteråt blir man så mätt att man mår illa. Nu den sista tiden får jag inte plats med så mycket mat i magsäcken då det ligger en bäbis i vägen men jag tycker att jag fick i mig en hel del ändå. Laxmacka med farfars hemgravade lax, mmm den bästa! Jag åt 3 st!!
Sen så tycker jag att påskmaten är ju nästan densamma som julmaten minus gröten och den var det ju inte längesen man åt...

Nu ska jag leta reda på ett recept på laxsoppa oxå för jag har tagit fram laxfilér som måste ätas upp. =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej Karin!
Ahhh, det ar sa roligt att lasa din blogg! Tank, att du ska bli mamma. Jag ar ju lite trog sa jag kan fortfarande inte fatta att det ar sant....det blir val annat nar man kommer hem och far se magen din live =) Jag efterlyser lite mer bilder dock! Hoppas att allt far ga bra den sista tiden. Vi syns snart gumman! Massor med kramar fran Jennifer

2008-03-24 @ 10:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0