tråkigt väder

när vädret är såhär tråkigt så vill man ju inte kliva upp. Jag vaknade 06.55 och var jättepigg men har lixom inget att göra då så jag brukar hämta tidningen och datorn, läsa igenom tidninen och sen ligger jag och surfar tills jag blir hungrig. Inte förrän då kliver jag upp. Ofta går jag å lägger mig med datorn/bok igen tills C vaknar för det är så tråkigt att vara vaken själv. Men imorse ringde mamma och frågade om jag ville följa med till mormor och morfar och givetvis ville jag det. Var längesen jag var dit...

I eftermiddag blir det jobb som vanligt och tur är väl det. Annars hade det varit skittråkigt.

Nä nu kan jag inte fortsätta skriva längre för jag ligger på magen i sängen och det är så obekvämt så jag måste sluta. Dags att klä på sig. adios...



ps. idag är det 79 dagar kvar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0