bullbak

Det blev inget grilla ikväll för jag fick inte plats. Istället kom jag på att jag kunde ju baka kanelbullar! Nu ligger dom på jäsning så strax ska dom in i ugnen.
Det är ju bara bra att fylla frysen med bullar för det lär ju bli en hel del påhälsning från nära å kära när lillen behagat komma.

Jag har även hämtat babyskyddet i förrådet och bäddat spjälsängen. Men yr som jag är så såg jag nu att jag satt spjälskyddet upp och ner. Hehe, inte för att en bebis skulle se nån skillnad men det ser ju så mycket finare ut. Jag får vända på det imorgon.

Imorgon är det även tänkt att jag å jennifer (gammal jobbarkompis) ska ses å kanske fika eller något. Jennifer har nämligen varit och rest i 14 månader så henne var det ett bra tag sen man såg. Trevligt =)

Christian fick nog av sängen och gick bort till midälva för att kolla när hans lag spelar fotboll. Han vill nog bra gärna vara med själv eftersom måndagar är höjdpunkten på veckan då han får kicka boll. Men är man sjuk så är man... fast han verkade mycket piggare nu på kvällen så det blir nog jobb för honom imorgon.


Nu måste jag stoppa in bullarna i ugnen så vi kan fika när darling kommer. Hej för ikväll!

Kommentarer
Postat av: hannistyle

svara gärna på frågan i min blogg

2008-05-12 @ 19:56:27
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: Annies syster

åh bullar! vi kommer ;-)

men förlåt! jag känner mig så dum att du inte fick komma o grilla !!
men det kanske va bra på så sätt att du fick fylla din frys istället ;-)

2008-05-15 @ 21:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0