fortfarande hemma!

Vi har fortfarande inte åkt någonstans, jag tycker att värkarna känns alldeles för mesiga fortfarande. Jag ska börja klocka nu igen för att se hur det ligger till.
Christian har nyss varit och köpt snickers och cola till oss och vi ska väl även ta och packa bb-väskan... det känns konstigt att det är dag. Jag vände ju på dygnet, var uppe och gick inatt och sov nu på morgonen och eftermiddagen.


Tänkte att medans jag sitter här och pinar mig så ska jag lägga upp en bild på hur "skötvrån" blev.image64


Kommentarer
Postat av: Jennie H

Hej bruden!
Nu verkar tiden vara knapp innan ni får träffa lillprinsen =) Tänker ofta på dig å bebben. Hoppas att du får en "smidig" förlossning (om sådan finns?!) du har iaf laddat ett tag nu =) Hur som helst lär det vara en jättehäftig upplevelse..
Kram J

2008-05-14 @ 15:31:19
Postat av: Mamma

Vilken fin skötplats det blev,vi får väl se när den blir invigd nu då.Puss och hej mamma....

2008-05-14 @ 16:45:41
Postat av: Mamma

Grattis till lillpojken....
Sigge är ju ett jätte fint namn.Puss och kram till er alla tre.Mamma...

2008-05-15 @ 09:25:42
Postat av: Malin, Pålle o Evelina

Men vad roligt att eran son har kommit till världen! GRATTIS önskar vi :-)

2008-05-15 @ 09:42:33
URL: http://www.majjjsan.blogg.se
Postat av: Emma

ÅH han har kommit nu!! Förstod jag av kommentarerna ovan. GRATTIS! hoppas det kommer bilder framöver! :)

2008-05-15 @ 13:40:28
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0