En vagn på väg...

Jag har köpt en vagn i uppsala som förhoppningsvis kan komma i helgen eller till och med idag! Vi måste ta den via bussgods och jag har ingen aning om dom kör nu under halloween överhuvudtaget. HOPPAS!

Nu ska jag lägga mig och vila en stund för Sigge var skitjobbig inatt igen. När ska detta upphöra?! Jag är så less på att vakna en gång i timmen för att han är lessen eller vad ha är, han gnäller i alla fall och det enda som tröstar är mat. Snart åker jag och köper välling för att se om han är hungrig på nätterna. Igår fick han gröt till kvällen men inte fasen funkade det inte. Tänder?


Nåja, ikväll jobbar C hela natten så jag och sigge är helt solokvist, skittråkigt. Undra vad man då ska hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0