Roligt!!

Äntligen, på söndag börjar vi babysimma, jippi! Jag har längtat, jag är så himla sugen att åka och bada med Sigge, han kommer säkert tycka att det är jätteskoj!
Lite konstigt kan man tycka,  tjejen ringde nu 21.30 på en vardagskväll och sa att kursstarten börjar nu på söndag, lite väl sent kanske, speciellt när man har en spädis hemma, men vi var ju vakna som tur var.

Hon ringde i förrgår oxå och undrade om vi ville vara med nu på måndag på en kurstart men tyvärr har ju vi babysång på måndagar och det blir alldeles för mycket för lillskruttis att både bada och sjunga samma dag, så jag fick surt tacka nej. Förstår ni hur glad jag blev nu när hon ringde, även att christian slutat jobba då så han kan följa med, WEEEII!!


Åh, vad kul att bada, jag har knappt badat sen jag var superdupergravid!


Nu, nytt avsnitt av DH, love it!


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt att ni ska äntligen får börja på babysim! Ångrar mig super mkt att vi aldrig anmälde oss. Får gå på familjesim på lördagar ist, haha



Blir det någe Kyrkis för dig och Sigge i morgon?

2008-10-14 @ 12:18:27
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0