fredag

Vi kom nästan nyss hem från Sigges mormor och morfar. Vi for dit i eftermiddags för att hälsa på och råkade komma lagomt till middagsdax. Mamma hade tagit fram fläskfile men hade ingen ide om vad hon skulle göra med den så jag kom på ett gott recept jag gjort förut  med bacon och tomat så det blev jag och christian som bjöd på middag ikväll. Perfekt för mammsen å pappsen som hade full sjå att försökta sätta ihop några garderober de nyss köpt. Det pågår en ständig renovering i det huset men jag förstår dem, det är ju kul att få nytt och fräscht!
Efter middagen så slängde jag ihop en kladdkaka till efterrätt sen busade vi lite med Sigge innan det var dags att åka hem igen. Lillbubbas måste ju sova...


Imorse hade jag och Annie planerat in att äta hotellfrukost på Strand. Den är ju sjukligt god, speciellt när det börjar närma sig juletider, då det bjuds på ett helt julbord till frukost! Eller nja, bjuds är ju helt fel ord då det kostar lite över hundralappen per person, men ibland måste man ju få lyxa till det!
I alla fall så kom vi dit runt 9.40 och buffen stängde 10 så vi tyckte att det var lite för mycket pengar för 20 min så vi sköt motvilligt upp det till nästa vecka. Vi måste i alla fall hinna äta där innan annies bebbe kommer för då dröjer det ett tag innan hon lär orka med sig. Istället gick vi på Pallas och käkade god lax-,räk- och kräft-smörgås till frukost.

Mätta och belåtna for vi ut till Birsta för att hitta en ny tele till mig men istället för att göra det vi skulle så kikade vi såklart på barnkläder, det är ju så mycket roligare. Men imorgon kanske jag får med mig C, är verkligen i behov av en ny tele då det bara prasslar i min, tyvärr blev det så efter att batterilocket försvann och jag var tvungen att tejpa fast batteriet.....


Nu ska jag mysa ner mig i sängen och läsa färdigt min bok. Är ju lite ivrig att komma igång med min nya bok som kom på posten idag. Godnatter!






Bus med pappsen!




Roligt att stå

Kommentarer
Postat av: Emma

Sigge är väldigt lik pappa måste jag säga :) Iaf av bilderna att döma :)

2008-10-11 @ 01:25:52
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0