Aj aj

Idag har jag sjukt ont i halsen... och huvudet!
 
Igår var det tänkt astt jag skulle en sväng på krogen men jag hann aldrig. Precis när vi kommit till stan så hade Sigge vaknat och ville inte somna om så det var bara attt åka hem. Men det gjorde inget, jag tycker det var jättekul att bara komma utanför dörren en lördagkväll. Vi satt hemma hos en arbetskompis kompis och surrasde massor, skitskoj! Man är väl kanske lättroad nuförtiden men jag var helt nöjd när jag for hem kl 01.

Idag mår jag inte allt för bra tyvärr, har haft så jäkla ont i halsen inatt så jag har knappt kunnat sova. Christian är på en miniroadtrip till ö-vik för att gå på star wars-museum så idag har jag ensam om vårdnad av vårt barm, inte så skoj när jag mår som jag gör. Men som en klok kvinna sa (även kallad min mamma) "Man blir aldrig ledig från att vara förälder"  så det är bara att hålla ut och käpa på.

Senare idag är jag bjuden på Me&I-party men jag får se hur pigg jag är, ibland blir man ju bättre framåt dagen och nu är kl 08 så jag hinner sova en sväng sen...
En glad liten krabat ligger i gymet och tjoar för fullt i alla fall, alltid lika glad och lycklig. Tur att han är lättroad...

Nu, frukost!

Kommentarer
Postat av: Faster Nettan

Det är bara o ringa när du inte känner dig så pigg så kan jag passa Sigge nån timme så att du får vila dig en stund. Kan jag så ställer jag upp, det har jag sagt flera gånger.

2008-09-28 @ 19:45:40
Postat av: Mariann Loves farmor

Hej Karin! Såg att du undra vilka som tittade på din sida. Jag brukar titta in ibland och det är så mysigt med bilder tycker jag, på er alla tre. Hoppas du blir bättre i förkylningen, barnen brukar ju ha väldigt starka baciller som vi äldre inte klarar lika bra som dem. Kram från Mariann.

2008-09-29 @ 11:38:19
Postat av: Pappa

Hej, mamma blir alldeles för stolt när du kallar henne klok kvinna, fast ibland så kan man ju vara beredd att hålla med.

2008-09-29 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0