Tråkig dag

Den här dagen har varit tråkig. När jag åkt hem efter babysången så bestämde sig Sigge för att ta en lååångt tupplur och när han äntligen vaknat vid 15-tiden så väntade vi glatt in den sista timmen innan Christian skulle komma hem. Men när klockan blivit 16 och han fortfarande inte kommit, så ringde jag och hörde vart han var, då skulle han ju naturligvis jobba till kl 19, suck vad tråkigt.
Då packade jag in sigge i bilen och for ut till mina föräldrar. Jag har inte haft nån lust att göra något idag, annars vi har ju massor av tvätt och förråd och skrubb borde städas, men inte idag.
I kovland tog vi en härlig kvällspromenad runt ånäsparken. Sigge stod på knä i vagnen och babblade, han har så roliga ljud för sig hela tiden. 

Nu ska jag bjuda på några bilder från dagen. Sen blir det läggdags för jag är redan sömning och klockan är 21.34! Sigge han har sovit sen 21.....



Mums med fingret


Hos farmor hittade Elicia läppstift och halsband, sminkat sig har hon gjort själv!


Elicia håller i sin kusin


I mormors knä


Igår var vi på 2-års kalas hos Billie, tyvärr fick jag inte med födelsedagsbarnet på bild men däremot lillasyster Juno:


Blivande kompisar


Spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0