Packning


                                                                                       i mommo och moffas bil







Imorse kl 06 när Sigge vaknade så kände jag mig helt utvilad.
Antingen så sov jag så djupt att jag inte hörde honom eller så sa han inte ett pip under hela natten. Skönt var det i alla fall. Sigge fick välling i vår säng där vi sedan låg och myste ett tag innan han ville kliva upp och leka.

Vid tio tiden när vi packat och sorterat ner lite grejor i kartonger (det jag packar ner plockar han  upp igen), ätit mellis och lekt och Sigge ändå var uttråkad så gick vi bort till lekparken. Han blir alltid nöjd då han får gunga och pilla lite på alla klätterställningar som finns där. Efteråt gck vi en promenad så att lillen skulle somna innan vi styrde kosan hemåt. Nu sover han på balkongen och jag har packat ner en del porslin i köket. Vi hoppas ju förstås att vi får den där lägenheten vi ska titta på tisdag och eftersom inflyttningen är direkt så vill man ju vara redo.

Idag då jag hittade min mobil så märkte jag att på nåt sett så har sigge lyckats radera alla mina bilder och filmer, tur att jag hade fört över det mesta på datorn! Nu får han inte titta på min telefon mer....

Nu ska jag vila lite innan det är jobbdax för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0