bättre frammåt kvällen

Nu är jag lite bättre igen, endast en anings huvudvärk. Det var då en väldigt envis förkylning detta. Idag har jag mest legat i fosterställning, först hemma på vår soffa och sedan i mamma och pappas soffa med svåra huvudsmärtor.  Sigge han har hjälpt morfar att skruva ihop möblerna i deras blivande matrum.
När det gör som ondast  så tror jag ibland att jag ska dö, så ont gör det! Det här är lätt  den värsta förkylningen ever för min del, jag hoppas jag aldrig råkar ut för detta igen! Om föda barn gör ont så är denna smärta mycket värre, jag lovar! (tur att man inte föder barn i två veckor)

Ikväll känner jag hyffsat bra igen. Jag har nyss tagit mina mediciner och hoppas på att få sova gott inatt. Imoron ska vi visa läenheten för 2 personer och sedan ska jag försöka ta mig ut på en promenad. Det är snart en vecka sedan jag var ut i solen och två veckor sen jag var frisk!

Lilleplutten han blev så trött i mitten på melodifestvalen så vi fick avbryta och åka hem. C har varit och kollat när Timrå förlorade sin hemmamatch så vi har fördrivit tiden hos mamma och pappa, som sagt. Nu blir det nog en film... om jag orkar. Trots att jag har sovit 90% av dagen så är jag trött. Det tar på krafterna att ha en ständig värk i ansikte och huvud.



Nya grejen är att dra i snöret så lampan tänds


såhär kan han stå hela morgonen


fin pojke



såhär pigg och fräsch är jag

Kommentarer
Postat av: Malin

Men oj vilken otäck förkylning du verkar ha råkat ut för!

Hoppas att du blir frisk snart :-)



Krya på dig och hälsa Siggeplutt från mig och Evelina :-D

2009-02-28 @ 22:41:06
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0