Birsta

Nu ligger lilleman och sover. När han vaknat och ätit lunch så ska vi bege oss ut till Birsta för lite shopping med A och S. Jag har en grej i åtanke men jag måste nog fundera lite till innan jag slår till. Det är ändå något vi behöver så egentligen spelar det ingen roll om jag köper det nu eller sen.

Igår var en skön dag. Jag, Sigge och Christian var först hos Christians mamma och drack kaffe. C hade nämligen skjutsat henne och storhandlat så på hemvägen for de förbi här och hämtade upp oss. När vi fikat och umgåtts en stund så for ut till Kovland för lite sparkåkning. Vädret var ju så himla fint, kallt dock men behövligt med lite frisk luft. Det snoriga barnet bäddade vi ner i massa filtar så han sov sött medans jag och C sparkade på för glatta livet.

På kvällskvisten så följde jag med A på klädparty. Det fanns massor av fina kläder ´men tyvärr dåligt med  stora storlekar så min lilleplutt blev utan denne gång....




Lite bilder kan jag väl bjuda på:

Hos farmor fick Sigge en kaka med choklad överdrag på.....


..som vd närmare eftertanke kanske inte var så smart....


...för då blir man såhär ren och snygg! Men gott var det i alla fall ;-)




Lite sparkåkning i solen


härligt med sol


Lilleplutt




Annie med little Stina




Nu ska jag göra potatismos och koka korv åt Sigge. Jag antar att han vaknar snart med en hungrig mage.

Hej svej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0