Snorigt barn

Siggeplutten har blivit så himla snorig! Det bara rinner och rinner... Han har nyss somnat om efter att ha vaknat runt 07 imorse. Han har sovit väldigt dåligt inatt, vaknat och varit ledsen och haft lite jobbigt med en näsa full av snor. Vid 02-tiden så fick han välling och komma upp i vår säng, då sov han bättre! Det tråkiga är att då sover inte jag så bra men eftersom C var ledig idag så fick jag sova en timme till, skönt!
Jag känner lite stickningar i halsen och jag hoppas att jag inte ska få ont igen, suck!


Igår kväll var jag på pump. Man mår så himla bra efter ett träningspass men fortfarande är jag väldigt svag. Det har nog mycket att göra med energiintaget oxå, 500kalorier om dagen är ju väldigt lite. Ingen träningsvärk idag i alla fall men lite mör är man allt! Ska försöka komma iväg på 2 pump-pass i veckan, kanske en simning och ett till kontdtionspass. Jag är så himla nyfiken vad vågen och måttbandet ska visa på måndag. jag har lovat mig själv att INTE väga mig innan och mäta måste man göra varannan vecka, annars var det så svårt att se skillnad tycker jag...

Ikväll ska jag med A på klädparty. Kanske att M förljer med oxå. Det är alltd roligt med barnkläder, speciellt när dom inte är så dyra!!

Nä dags att klä på mig. Strax kommer C och hans mamma och hämtar upp oss efter matshopping i birsta men först en film på vårt lilla vattendjur:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0