Torsdag

Tänk att det redan är torsdag, veckodagarna verkligen susar iväg! Snart är det vår och Sigge blir 1 år, tänk snart ska han ju börja på dagis.

Igår var jag faktiskt och tränade. Egentligen tänkte jag bara cykla i 40 min men sen då jag kom dit så blev jag sugen att köra några maskiner oxå. Det var skönt att röra på sig och jag måste ha haft väldigt lätta vikter på eftersom jag inte känner av nånting idag, konstigt, trodde att jag inte skulle kunna gå idag. Efteråt bastade jag vilket av asskönt, man fryser ju en del när man bara äter shakerna och jag har riktigt längtat efter en bastu. Vi har ju en hemma men jag gillar inte att basta där själv....
 På mådag så har jag bokat en tid med en gyminstuktör. Vi ska gå igenom maskinerna och göra ett alldeles eget träningsschema till mig, här ska tränas!
Jag tänkte även att jag skulle börja simma en dag i veckan plus två, tre pass med motion. Sen blir det ju alltid en del promenader med vagnen.

Snart börjar jag ju att jobba så då blir det nog mindre tid/ork med träning men jag ska försöka hinna med. Det är ju så skönt efteråt och man sover som en prnsessa då kroppen är trött. Himla skönt sov jag inatt i alla fall och det var längesen! 



Nu bär det strax av till IKEA men först ska lillprinsen vakna!


Rota och stöka till är roligt!


Adjöss med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0