Vägra sova

Lilleplutt somnade strax efter sju ikväll... tyvärr vaknade han en timme senare och har fortfarande inte somnat om. Svårsövd ikväll. Han är verkligen jättetrött men alldeles för tjurig för att sova, han vill ju såklart vara vaken och upptäcka världen!

Ikväll har vi frossat räkor och rostat bröd, smarrigt, jag älskar räkor! En hel del karra har oxå slinkit ner. Man måste ju passa på nu innan det är dags. Jag är ivrig att få köra igång samtidigt som det känns lite pirrigt, hur kommer man reagera på att bara äta flytande mat... sjukt ju. Träna ska oxå bli roligt, ha verkligen ingen kondis för tillfället.

Nä fy vad trött jag är, ska nog hoppa i säng nu. Sigge han har bara ätit en flaska välling idag han och mer får vi inte i honom, han bara skakar på hyuvudet och kniper med munnen. Just nu sitter han i pappas famn och babblar, han är en riktigt pratkvarn vår son.

Imorgon är det babysång och det är jag och Sigge som ska bjudas på fika. Jag ska ta med mig semlor tänkte jag... hehe mest för min egen skull eftersom det blir den sista semlan på lääänge. Well, good night!




Pojken som inte ville sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0